niedziela, 26 kwietnia 2015

Przedstawiamy się

Witam wszystkich!

Mam na imię Małgosia. Jestem 27-letnią żoną i matką. Nasza cudowna rodzina składa się z trzech osób: Ja, mój mąż - Marcin oraz nasz 8-miesięczny synek - Ignacy. Mieszkamy we Wrocławiu. Codziennie uczymy się być dobrymi rodzicami.

Nadszedł ten moment, kiedy to postanowiłam uzupełnić swoje dotychczasowe życie o dodatkowe zajęcie. Postanowiłam więc, podzielić się swoimi doświadczeniami, a także zobrazować Naszą codzienność, czynione przez Ignasia postępy, a także nakreślić Wam - Rodzicom, jak radziliśmy/ radzimy sobie w niełatwych chwilach. Mam nadzieję, że ten blog pomoże Wam rozwiać wątpliwości dotyczące zachowań malucha.

Wobec tego zapraszam wszystkich do czytania ...

13 komentarzy:

  1. O jesteśmy rówieśniczkami :) I mój Krzyś też powinien mieć 8 miesięcy, chociaż ma 10 :) No prawie 10.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Fajna nazwa :) kaszka z mlekiem bardzo przyjemnie :) Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. witam cię zapowiada sie milutko ja z chęcią będę wpadać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też chętnie będę zaglądać do Ciebie. Pozdrawiamy

      Usuń
  4. Powinnaś zmienic tło, bo źle się czyta na takim kropkowanym (dziurkowanym ) tle. Aha a wiesz, że taki blog o takiej nazwie jak Twoja już oddawnaisnieje? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestie :) Z czasem pewnie nabiorę wprawy i jakoś to ogarnę. Pozdrawiamy

      Usuń
  5. Witam!
    I życzę powodzenia w blogowaniu :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnoscia zagoszcze tutaj czesciej. Dopiero zaczynam swoja przygode, pierwsza ciaza. Jestem zielona w wielu kwestiach, a na Twoim blogu jest wiele interesujacych kwestii:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. W razie problemów, służę pomocą. Póki co trzymam kciuki i życzę powodzenia!!!!

      Usuń