niedziela, 14 czerwca 2015

Minky - Auta

Moi drodzy. Ostatnio postanowiłam zająć się szyciem.

Pomyślałam, że szkoda marnować swoich umiejętności. Wybór padł na Minky. Dlaczego? Po pierwsze chciałam robić coś dla dzieci. Mam mnóstwo pomysłów i chcę je zrealizować. Po drugie, polar Minky jest idealny dla maluchów - jest taki mięciutki!!! Po trzecie lubię szycie w każdej postaci.
Prawdą jest, że muszę się oswoić ze swoją nową maszyną do szycia. Mimo to, wczoraj uszyłam Ignasiowi kocyk. Wybrałam materiał bawełniany w autka i seledynowy polar Minky. Środek wypełnia antyalergiczna włóknina. Materiały posiadają certyfikaty, są bezpieczne dla dzieci. Przestawiam Wam efekty pracy. Kocyk jest cieplutki, idealny na zimę.

Materiały:



Efekty pracy:




Chcesz taki kocyk? A może kocyk z poduszką? Napisz do mnie jakie kolory, wzory Cię interesują a ja po uzgodnieniu z Tobą wykonam to cudo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz